/ BUY&SALE / Elevator Pitch Care Te Scoate Din Multime

Elevator Pitch Care Te Scoate Din Multime

Nice - landscape photo 1
www.activeincome.ro
admin on 25.12.2014 - 23:57 in BUY&SALE, DEZVOLTARE AFACERE, FINANTARE, STARTUP

Un elevator pitch este o descriere de 30 până la 60 secunde a afacerii tale – punctele pe care le-ai prezenta dacă ai avea sansa sa discuti cu un prospect ideal. Elevator pitch este scurt și profesionist, și poate stimula  succesul tau si rata de conversie a prospectilor tai daca este construit corect.
Un elevator pitch trebuie să fie pregătit și repetat cu grijă. Nu ai dreptul să-l livrezi intr-un lift sau in trecere oriunde te-ai afla.  Un astfel de pitch se poate face la o conferință, o intalnire de afaceri, un spectacol comercial, sau chiar la un eveniment social. Nu se știe niciodată când ai avea ocazia de a explica beneficiile companiei tale.  E bine sa fii pregatit in avans.

Elementele unui astfel de pitch includ o serie de piese importante, intr-o structură rigidă. De ce? Este vorba de mesaje scurte – livrate rapid – deci ceea ce ar trebui să fie acolo trebuie strict pregatit.

Iata cateva elemente utile legate de pitch:
☼ Un elevator pitch trebuie să fie scurt. Prospectii tai nu vor întreaga poveste. Doar ceea ce este important pentru ei. Și ei o doresc repede.
☼ Un bun elevator pitch este foarte bine direcționat pe nevoile ascultătorului. Descrieți ce avantaje livreaza compania ta. Beneficiile vand.
☼ Pitch –ul tau  trebuie să creeze imagini vizuale care sa staruie in mintea ascultătorului. O modalitate de a face acest lucru este de a spune o poveste scurtă despre produsele sau serviciile companiei.
☼Evitați orice aspect negativ. Orice element negativ poate influenta sau atinge interesele ascultatorului tau.
☼Insoteste prezentarea ta cu un pliant al companiei si mai ales ofera cartea ta de vizita.
Vinde afacerea ta. E bine să scoti in evidenta puntele tari ale afacerii. Este de fapt partea cea mai importanta a pitch-ului.  “Compania noastra a intregistrat o crestere a numarului de clienti cu 10% in rei ani consecutivi.” construiește încredere, iar aceasta nu este lauda dacă e adevărat.

Scrie pitch-ul si repeta-l. Trebuie sa cunosti punctele cheie pe de rost si fii pregatit sa tii acest pitch in orice moment si locatie.

Acum vei avea un discurs care sustine afacerea ta catre nivelul de top – în 60 de secunde sau mai puțin.

Pentru succesul tau,

Echipa ActiveIncome

www.activeincome.ro

 

0 POST COMMENT

Send Us A Message Here

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>