/ Uncategorized / Fitness la Birou – Cum Sa Faci Sport Zilnic la Birou

Fitness la Birou – Cum Sa Faci Sport Zilnic la Birou

sport2
admin on 26.12.2014 - 08:27 in Uncategorized, YOU Inc.

Organismul tau nu a fost făcut să stea la un birou opt ore pe zi. Corpul este construit pentru a se misca, insa cei mai multi dintre noi sunt prea ocupati să faca sport sport de cateva ori pe saptamana.

Cu toate acestea, o idee practica excelenta este de a face un antrenament în fiecare zi la locul de muncă. Ideal este un antrenament multi-sarcină. Daca aveti un raport de finalizat, mergeti cat mai mult catre colegul care va primi acest raport. Important este sa misti cati mai multi muschi si articulatii, cat mai des posibil. Te vei simti mai bine, și sunt șanse mari ca acest raport sa iasa mult mai bine. Un antrenament la locul de muncă devine parte integranta a realizarii unui job bine facut. Desigur ar fi bine sa verifici cu medicul tau ca poti efectua un antrenament zilnic la locul de muncă.

Chiar dacă ești la birou toată ziua, in continuare vei gasi exerciții simple și activități pe care le poti face oricand la birou, pentru o stare mai buna.

  1. Cum parchezi: Incearca sa parchezi cat mai departe de intrarea de la birou. Înainte de a începe ziua de lucru, poti adauga astfel putin antrenament prin mersul pe jos. Este o buna pregatire pentru o zi noua, mergand vioi catre birou! O respiratie care iti ridica pulsul va fi de bun augur pentru a incepe proaspat.
  2. Cum folosesti liftul: E bine sa ocolesti liftul. De cand lumea birourilor acest sfat este foarte util. Evitati pe cat posibil liftul la birou. Este o buna alternativa sa urci si sa cobori cat mai multe trepte. Binenteles ca acest sfat este util in cladirile care permit acest lucru. Totusi, incercati sa aveti cat mai mult contact cu scarile. Daca reusesti de minim sapte ori a folosesti scarile, inlocuind liftul, antrenamentul tau aerobic este deja unul foarte bun.
  3. Cum poti folosi biroul pentru mers rapid: Închideți ușa biroului sau găseste un spațiu privat pentru a rula în loc cate 60 de secunde de câteva ori pe zi. Este o rutină de fitness extrem de utila. De asemenea poti face sarituri, ridicari de picioare și alte exerciții într-o sală de conferințe goala sau orice spatiu util pentru aceste miscari, în fiecare zi. O explozie scurtă de exercițiu va energiza corpul și mintea. Te vei simți mai bine toată ziua.
  4. Stand si facand: In timp ce stai la birou, ridica un picior si ține-l drept in afară de două secunde, apoi cobori încet deasupra podelei. Ține-l timp de încă două secunde, apoi coboara piciorul pe podea.

Cu  celălalt picior procedezi în același mod. Repeti pe tot parcursul zilei pentru a construi puterea musculara în timp ce stai la birou si lucrezi.

  1. Streching de birou: Stai drept pe un scaun robust, extinde coloana vertebrala, apoi ridica ambele brate si intindele spre tavan.

Roteste capul într-o mișcare circulară pentru a slabi muschii – mai ales dacă lucrați la un calculator toată ziua. Coboara un umăr, apoi celălalt. Întinde de la talie până la vârful degetelor, dar nu exagera.

  1. Plimba-te, nu sta: Nu sta la birou nemiscat. În loc de a fi static, alege sa te misti cat mai mult. Poti sa faci o plimbare rapidă în timpul pauzei de prânz. Decat sa dai un email unui coleg, mai bine mergi la el pentru a discuta proiectul pe care il aveti in comun. Profita de orice ocazie pe tot parcursul zilei pentru a te misca, pentru a te intinde, pentru a mentine articulatiile flexibile.
  2. Dă ochiilor o pauză: Reusind sa te holbezi la strălucirea ecranului de calculator opt ore pe zi, sau citind contracte mare parte din timp, nu vei avea sanse decat pentru o mare durere de cap.

La fiecare jumătate de oră este ideal sa iei ochii departe de ecranul computerului, sau de documentele de citit si sa te concentrezi pe obiecte din camara ta. În cazul în care o fereastră este parte din decorul de birou, da ochiilor (si spiritului) o pauză uitandu-te afară.

  1. Bea multa apa pe parcursul zilei: Mulți dintre noi se bucură de o ceașcă de cafea pentru relaxare, dar prea multă cafea poate fi mai mult decat un lucru bun.

Incerca sa fii hidratat pe tot parcursul zilei. Tine o sticlă de apă pe birou și să ia inghitituri regulat. Te vei simti bine toată ziua. Sigur, cafea poate da un impuls, dar apa te face sa te simti mai bine.

  1. Invata sa respiri, respira: Respira folosind muschii stomacului și inhaleaza profund. Ține pentru câteva secunde, apoi eliberezi încet ca să relaxezi mușchii stomacului.

Repeta pe tot parcursul zilei pentru a aerisi corpul. Dacă este posibil, e preferabil sa iesi și respira aer curat. Adesea, aerul recirculat la locul de muncă este vechi, si te vei simti mai bine, cu doar câteva respirații de aer proaspăt din exterior. Dacă poti deschide o fereastră, lasa aerul curat de afara.

10.  Set scaun și birou: Daca ai dureri de spate, circulație proasta si dureri la extremități, gât și umăr – tot acest disconfort poate fi eliminat prin stabilirea înălțimii corecte la scaun, a unghiului si apropierii de birou. Inaltimea scaunului rebuie reglata astfel incat picioarele tale se odihnească confortabil pe podea. Capul tău ar trebui să fie drept în fata ecranului computerului.

Dacă lucrezi extensiv la un calculator, incearca să profiti de tastaturi ergonomice, de suporturi ajutatoare pentru mana si  alte dispozitive care pot diminua riscul de stres repetitiv.

Sigur, mulți dintre noi nu au timp pentru a merge la sala de fitnes sau a face mai multa miscare organizata, dar, dupa cum se vede,  se poate lucra într-un antrenament oriunde, oricând, dacă te preocupi mai mult de corpul tau. Cheia pentru o mai buna sala de fitness nu este mai mult timp – exista activități pentru a fi mai sănătoși pe tot parcursul zilei – chiar și cand esti la birou sau in delegatie.

Pentru succesul tau,

Echipa ActiveIncome

0 POST COMMENT

Send Us A Message Here

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>