/ STARTUP / Principii de Baza pentru Succesul Afacerii Tale

Principii de Baza pentru Succesul Afacerii Tale

economy1
Idei Simple Pentru Afacerea Ta
admin on 09.03.2014 - 14:14 in STARTUP, Uncategorized

Principii pentru succesul afacerii tale

Deoarece este cunoscut faptul că mulți oameni care încep o afacere, luptă și nu reușesc, nu ating nivelul pentru a crea stilul de viata la care au visat cand au inceput afacerea lor, ne-am gandit ca este util sa trecem in revista cateva dintre cele mai cunoscute pricipii ale succesului in afaceri.

Noi va recomandam cand aveti ocazia de a avea in orasul vostru un seminar organizat de ActiveIncome, nu pierdeți ocazia, pentru ca ceea ce veți învăța este de neprețuit.

Care credeti ca sunt principille care stau la baza succesului in afaceri ?

 1. Descopera-te pe tine. Descopera ce iti place sa faci.

Inainte de a descoperi nevoile celor din jur, de a cauta solutii pentru probleme si a acoperi nevoile lor, este recomandabil sa descoperiti ceea ce va inspira.  A te inspira sau a iti face placere, este o conditie binevenita in completarea propunerii unei solutii pentru acoperirea unei nevoi a celor din jur. In momentul in care ajungi sa descoperi aceste doua cerinte, ceea ce te inspira si ceea ce este necesar pentru o nisa de piata, aceste doua componente vor aduce o energie extraordinara afacerii tale. Daca ceva te face sa te scoli mai devreme pentru a realiza, cu siguranta vor exista oameni care se vor trezi mai devreme pentru a beneficia de oferta ta.

 2. Care este nisa ta. Ce nevoie rezolva produsul sau serviciul tau

Chiar de la inceput trebuie sa intelegem care sunt nevoile si problemele publicului tinta caruia ne adresam. Nu exita o afacere daca nu putem adresa o nevoie. In fiecare din afacerile pe care le observam in jurul nostru, suntem client sau martori pentru solutionarea unor probleme au nevoi.  Daca pozitionarea ta este corecta, cererea pentru produsele tale va exista constant.

 3. Identifica un proces optim care adreseaza aceasta nevoie. Deleaga activitatile care nu sunt prioritare

Pentru a solutiona nevoia careia ne adresam, avem nevoie in primul rand de un proces optim in a oferi serviciile si produsele noastre. Trebuie sa includem in acest proces actiunile prioritate absolut necesare pentru a raspunde acestei nevoi. Ai nevoie sa stii foarte clar care sunt prioritatile in fluxul tau de lucru petru a realiza produsul sau serviciul tau. Optim, prioritar, simplu, standardizat, eficient sunt cuvinte cheie pentru pasii pe care trebuie sa ii asiguri pentru a realiza produsul tau. Daca in tot ceea ce prioritizezi este sustinut de inspiratia si pasiunea ta, atunci esti pe drumu bun in a-ti dezvolta afacerea. Angajeaza oameni potriviti pentru activitatile care nu sunt prioritare sau asigura-te de angajarea unor parteneri externi care sa realizeze aceste operatiuni.

 4. Acorda atentie activitatilor care optimizeaza profitabilitatea produselor

De la inceput, activitatile trebuiesc gandite fara sa aibe zone de repetitie sau dublare a sarcinilor. Fiecare proces trebuie gandit astfel inct sa asigure un aport eficient la rezultatul companiei. Revizuieste procesele din cadrul companiei tale astfel incat sa aibe un aprot cat mai mare la profitabilitatea pe produs.

5. Asigurarea fluxului de lichiditate este extrem de importanta

Atentia acordata fluxului de lichiditati si asigurarea unor rezerve de lichiditate sunt cruciale pentru functionarea unui companii, independent de specificul activitatii si stadiul de dezvoltare al acesteia. De fiecare data cand angajam cheltuieli, trebuie sa vem in vedere nu numai bigetul de venituri si cheltuieli, dar si elementele cheie de gestiune lichiditatii, respectiv asigurarea unor rezerve de disponibilitati. In termeni simpli, principiul de asigurare a economiilor este similar cu cel pe care ar trebui sa il facem si in plan personal.

6. Continua sa iti dezvolti propria viziune

Afacerea ta se dezvolta in linie cu viziunea ta. Afacerea ta se dezvolta la nivelul viziunii tale. Daca nu asiguri reviziuirea acesteia, cresterea ta poate fi blocata de propria viziune asupra dezvoltarii afacerii tale.

7. Activitatea ta de marketing comunicata atat catre salariati cat si catre clienti

Asigura in fiecare etapa de dezvoltare a afacerii o comunicare eficienta a produsului sau serviciului tau atat pentru salariati cat si pentru clienti. Comunicarea trebuie realizata in baza valorilor lor, astfel incat sa ramana inspirati. . Daca reusesti sa iti comunici viziunea produsului si responsabilitatile angajatilor in termenii valorilor lor, salariatii tai vor ramane inspirati in ceea ce fac. Cat despre comunicarea pentru clienti, fii sgur ca onorezi corect asteptarilor lor de rezolvare a nevoilor. Asigura o comunicare coerenta a valorilor clientilor adresata in procesul de vanzare si de marketing. Ai nevoie in permanenta de un feedback corect in legatura cu satisfacerea nevoilor clientilor tai.

Intreg procesul de dezvoltare a afacerii tale trebuie sa integreze o alocare benefica a fondurilor de investitii, astfel incat sa te asiguri ca banii tai lucreaza pentru tine. Acest caz nu este similar cu situatia ta de angajat, in care este dispus sa lucrezi pentru bani. De aici vine pozitia ta de antreprenor de succes.

0 POST COMMENT

Send Us A Message Here

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>